mandag 17. januar 2011

Førjulstur til London ...igjen!

I november 2010 var vi på den årlige førjulsturen til England. Denne gangen var vi halvparten av tiden i Leeds for å besøke Svein-Runes søster og hennes lille familie. De fikk en nydelig liten jente sommeren 2010, og vi måtte jo selvsagt ned å kose med nurket. 

Foto: Privat

Søsteren studerer internasjonal markedsføring der dette skoleåret, og da tenkte vi at det var en ypperlig mulighet til å få sett litt av Leeds i samme slengen. Det var noen koselige dager med god mat og drikke, babykos, kaféturer og julegavehandel i Leeds.


Foto: Privat

Så gikk turen til London. Vi var på utkikk etter gifteringer hele uken, men hadde ikke hellet med oss. I London hadde de bedre utvalg enn i Leeds, men alt hadde leveringstid og ingenting passet... Gullsmeder ble besøkt i alle Londons krinkelkroker, men enten var ringene kjedelig, dyre, for små, for store eller så var betjeningen sur. Å kjøpe gifteringer skal liksom være en positiv opplevelse... Eller hva? Den siste dagen tok vi oss tid til å handle julegaver i noen få timer, siden flyet gikk på kveldstid. Vi tok tuben inn til Bond street, og når vi gikk ut fra stasjonen stod vi rett ved Ernest Jones.

Foto: Privat

Kanskje det var meningen at vi skulle kjøpe ringene der? Vi gikk inn og ble tatt imot av en fantastisk blid dame. Svein fant fort ut hvilken ring han ville ha, og jeg så drømmeringen min allerede i vinduet! Størrelsene som var på utstillingen passet, og vi slo til! Resultatet ser dere under... Og vi er storfornøyd med valget! Enda et skritt nærmere den store dagen...


Foto: Privat

         Svein-Rune sin ring




Ina sin ring

3 kommentarer:

  1. Så fin bryllupsblogg!

    Og nydelige ringer, liker din ring spesielt godt, Ina ;)

    SvarSlett
  2. Storveis!!! Så utrolige nydelige ringer :D
    Stor klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Heisann, jeg har sett på AKKURATT samme ring, bare på nettbutikken! Herregud den ser NYDELIG ut :-) jeg er jo selfølgelig LITT skeptisk til å handle på nett når jeg ikke har sett det "in real life" først.. jeg har lyst å spørre deg om en Stooor tjeneste, har du mulighet å sende meg et bilde av ringen (dameringen) på mail til meg? altså et bilde du har tatt av den? :) jeg hadde blitt Kjeeempe glad!!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med kommentarer, spørsmål og innspill, så disse mottas med glede! Dersom du er usikker på hvordan dette gjøres, følg instruksjonene under:

1. Skriv inn din kommentar i feltet.

2. Velg hvem du vil "kommentere som" i nedtrekksfanen. (Trykk på den lille pilen.) Har du ikke OpenID, Google konto osv. så velg anonym. Du kan alltids skrive hvem du er i kommentarfeltet istedenfor.

3. Trykk på "Legg inn kommentar" :)